گزارش تخصصی با موضوع افزایش آگاهی دانش آموزان دختر پایه اول و پیش دبستانی نسبت به مضرات عروسک باربی

گزارش تخصصی با موضوع افزایش آگاهی دانش آموزان دختر پایه اول و پیش دبستانی نسبت به مضرات عروسک باربی
پیش دبستانی, عروسک باربی, گزارش تخصصی

رفتن به سایت اصلی

گزارش تخصصی با موضوع افزایش آگاهی دانش آموزان دختر پایه اول و پیش دبستانی نسبت به مضرات عروسک باربی
فرمت فایل : word (گزارش تخصصی) تعداد صفحات 42 صفحه
بخشی از متن گزارش :
فهرست مطالب
مقـدمـه………………………………………………………………………………………………………………………. 4
توضیح کلی در مورد مسأله…………………………………………………………………………………………… 5
تولد باربی ……………………………………………………………………………….. ………………………….6
آمریکا و باربی……………………………………………………………………………………………………………. 8
آثار ضد تربیتی باربی…………………………………………………………………………………………………… 9
باربی و زیبایی …………………………………………………………………………. ………………………..14
رقبای ایرانی باربی ……………………………………………………………………. ……………………….18
چگونگی تشخیص مسأله …………………………………………………………….. ……………………….19
انگیزه محقق از تحقیق ……………………………………………………………….. ……………………….21
اهداف محقق از انجام تحقیق ……………………………………………………….. ……………………….22
اهمیت و ضرورت تحقیق …………………………………………………………… ……………………….22
توصیف وضع موجود و بیان مسأله ………………………………………………. ……………………….23
محیط اموزشی:…………………………………………………………………….. ……………………….23
مورد پژوهش: …………………………………………………………………….. ……………………….23
پژوهشگر: ………………………………………………………………………….. ……………………….23
باربی در مغازه های اسباب بازی فروشی ………………………………………. ………………………25..
باربی بر روی لوازم التحریر دانش آموزان و الگوی نقاشی آنان ………… ………………………..26
گردآوری اطلاعات جهت ارائه راه حل …………………………………………. ………………………..27
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها ……………………………………………………………………………..28
تاثیرات مخرب عروسک باربی …………………………………………………… ……………………….30
انتخاب راه حل …………………………………………………………………………. ……………………….32
اجرای راه حل ………………………………………………………………………….. ……………………….33
اعتبار بخشی راه حل …………………………………………………………………. ……………………….35
شرح و توضیح تغییر ایجاد شده و توصیف وضع مطلوب …………………. ……………………….35
شواهد( 2(………………………………………………………………………………………………………………… 37
مادران و دختران به همراه عروسکهای خود در کلاس آموزش خانواده .. ……………………….38.
نتایج ……………………………………………………………………………………….. ……………………….39.
موانع ………………………………………………………………………………………. ………………………..39
پیشنهادات ………………………………………………………………………………… ………………………..39
منابع مکتوب ……………………………………………………………………………. ………………………..40
منابع اینترنتی …………………………………………………………………………… ………………………..40
مقـدمـه
جنگ نرم در برابر جنگ سخت در حقیقت شامل هر گونه اقدام روانی و تبلیغات رسانه ای که جامعـه هدف یا گروه هدف را نشانه میگیرد و بدون ، درگیری نظامی و گشوده شدن آتش، رقیب را به انفعـال یـا شکست وا می دارد. جنگ رایانه ای، اینترنتی، براندازی نرم، راه اندازی شـبکه هـای رادیـویی و تلویزیـونی و شبکه سازی از اشکال جنگ نرم هستند. جنگ نرم در پی از پای در آوردن اندیشه و تفکر جامعه هدف است تا حلقه های فکری و فرهنگی آن را سست کند و با بمباران خبری و تبلیغاتی در نظام سیاسی اجتمـاعی حاکم، تزلزل و بی ثباتی تزریق کند.
در تبادل فرهنگی، هدف بارور کردن و تکامل فرهنگ های ملی کشورهاست که در سایه ی آن، ملتهـا خصوصیات برجسته و مثبت، نظیر نظم و انضباط، وقت شناسی، ادب و احترام، وجدان کاری، روحیه ی سخت کوشی و شجاعت و نیز کنجکاوی در مسائل علمی را از یکدیگر فرا میگیرند و این مسأله روندی ضـروری برای حیات فرهنگی در سراسر جهان است، اما گاه مشاهده میشود یک مجموعه از کشـورها بـا تکیـه بـر قدرتی که دارند با تدارک مجموعه ای از برنامه ها و فعالیت های سیاسی یا اقتصادی و بـا هـدف هجمـه بـه بنیان های فرهنگی یک ملت برای دستیابی به مقاصد شوم سیاسی و به منظور ریشه کن کردن فرهنگ ملی از طریق فراگیر کردن بی قید و بندی فرهنگی، هرزگی اخلاقی و فروپاشی ارزشی میباشند.
اگر چه استعمار دیروز بارها و بارها از این روش برای تسلط بر ثروت ملتها استفاده کـرده، امـا نظـام سلطه ی امروز به گونه ای متفاوت و بسیار پیچیده و با برنامه وارد عمل شده، این بار قصد دارد تا با هدف قرار دادن ارزش های اسلامی و تخریب فرهنگ ناب اسلامی در کشورهای مسلمان آینده را برای خـود تضـمین نماید.
براین اساس این بار هجمه ی دشمنان اسلام و مسلمانان، با عنوان جنگ نرم صف بنـدی و گـاردگیری شده است. لذا برای مقابله با آن، بیداری و هوشیاری ملل مسلمان به ویژه عناصر فرهنگی، خاصه متولیـان فرهنگ در کشور عزیزمان و والدین و دانش آموزان یک ضرورت حیاتی است. چرا که این بار دشمن از طریق اسباب بازی و وسائل و لوازم التحریر دانش آموزان به جنگ نرم خود پرداخته است و از طریق نماد »بـاربی« سعی در تضعیف فرهنگ اسلامی و میهنی و اخلاقی این قشر فرهنگ دوست را دارد. (جعفری پـور، ابعـاد تهدیدات و جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی، صص(2-7
توضیح کلی در مورد مسأله
مهمترین و کلیدی ترین عامل در روشهای تعلیم و تربیت، بحث »الگوسـازی« اسـت. هـر سـن و هـر جنس، الگوی خاص خود را بر می تابد. در این میان، مهمترین سن، دوران کودکی است.
تربیت دوران کودکی با بهره گیری از الگوهای خاص و ویژه این دوران همراه است. طبیعی اسـت کـه الگوهای دوران کودکی، به طور عمده، از مؤلفه های عاطفی به جای گزاره های عقلانی بهره می برند؛ از این رو رمز و رازهای موجود در خیال پردازی های کودکانه، جایگزین گزاره های واقع گرایانه در تربیـت بزرگسـالان میشود.

  • پاورپوینت درمورد دبی سنج توربینی(flowmeter )

    پاورپوینت درمورد دبی سنج توربینی(flowmeter ) انواع دبي سنجهای سرعتي, انواع گوناگون دبی سنج ها, اهمیت صنعتی دبی, پاورپوینت درمورد دبی سنج توربینی(flowmeter ), عوامل موثر بر دبي جريان در لوله, معايب دبی سنج توربينی, ویژگی های دبی سنج توربینی…

  • تحقیق در مورد اینترنت بی سیم 21 ص

    تحقیق در مورد اینترنت بی سیم 21 ص 21, اینترنت, اینترنت بی سیم 21 ص, بی, تحقیق, تحقیق در مورد اینترنت بی سیم 21 ص, دانلود تحقیق در مورد اینترنت بی سیم 21 ص, سیم, ص, مورد رفتن به سایت…

  • تحقیق در مورد محمدحسین شهریار 16 ص

    تحقیق در مورد محمدحسین شهریار 16 ص 16, تحقیق, تحقیق در مورد محمدحسین شهریار 16 ص, دانلود تحقیق در مورد محمدحسین شهریار 16 ص, شهریار, ص, محمدحسین, محمدحسین شهریار 16 ص, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد محمدحسین…

  • تحقیق در مورد حج ناتمام

    تحقیق در مورد حج ناتمام تحقیق, تحقیق در مورد حج ناتمام, حج, حج ناتمام, دانلود تحقیق در مورد حج ناتمام, مورد, ناتمام رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد حج ناتمام لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل…

  • تحقیق در مورد جودو

    تحقیق در مورد جودو تحقیق, تحقیق در مورد جودو, جودو, دانلود تحقیق در مورد جودو, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد جودو لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و…